Postilakko aiheuttaa viivästystä laskujen kulkuun

Risicum käyttää paperilaskujen jakelussa Postia sekä Jakeluyhtiö Suomea. Mikäli sinulla on käytössäsi paperilaskutus Risicumin laskuihin, saattaa Postin lakon aikana laskujen saapuminen perille kestää normaalia kauemmin. Tiedotamme kuitenkin laskutuksen tilanteista kuten ennenkin myös vaihtoehtoisilla viestintäkanavilla kuten tekstiviesti tai sähköposti.

Voit muuttaa laskutustapaasi Online palvelussa tai olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme. Suosittelemme myös eLaskun aktivointia omasta verkkopankistasi toimittajalle Aurajoki Nordic Oy y-tunnus 1998514-5. Tällöin saat laskut turvallisesti ja varmasti aina suoraan omaan verkkopankkiisi.

Tutustu Kertalainaan »

« Takaisin Blogin etusivulle